معاون رئیس جمهوردر حاشیه بازدید از راه آهن مشهد مطرح کرد؛

  ارتقاء خدمت رسانی راه آهن خراسان رضوی با بکارگیری سیستم های بومی

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: در راه آهن خراسان رضوی سیستم های بومی به کار گرفته شده که باعث ارتقاء سطح خدمت رسانی شده است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد دکتر «علی اصغر مونسان» از موزه راه آهن واقع در سالن انتطارمسافران، باغ موزه راه آهن، ایستگاه کودکانه در سالن انتظار، مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران راه آهن خراسان رضوی بازدید کرد.

هم چنین معاون رئیس جمهور به همراه استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری ومدیر کل راه آهن استان با اهدای گل از زائران و گردشگران استقبال کرد.

مونسان در حاشیه این بازدید گفت: با هدایت استاندار خراسان رضوی که از مدیران باتجربه است، خراسان رضوی و به ویژه مشهد برای حضور و پذیرایی از زائران و مسافران آماده شده است.

وی افزود: شهرداری هم شهر را بسیار خوب و تمیزکرده است و شهر مشهد برای میزبانی از زائران و گردشگران آراسته است.

وی  درباره بازدید از راه آهن مشهد گفت: در راه آهن خراسان رضوی سیستم های بومی را به کار گرفته اند که باعث ارتقاء سطح خدمت شده است.

مونسان یادآورشد: گذشته را به یاد دارم که سالن انتظارراه آهن مشهد وضعیت مطلوبی نداشت اما اکنون تمهیدات خوبی در سالن انتظارراه آهن اندیشیده اند و شرایط مناسب مناسبی برای استراحت زائران و مسافران فراهم کرده اند و سرگرمی های خوبی را در سالن انتظار ایجاد کرده اند.

وی  تاکید کرد: خوشحالیم که ایمنی بالایی در راه آهن  به وجود آمده است.

هم چنین دراین بازدید ضیائی مهر مدیر کل راه آهن خراسان رضوی گزارشی از وضعیت راه آهن استان و خدمات دهی به زائران و مسافران نوروزی ارائه کرد.

انتهای پیام/س

بازدید رییس سازمان میراث فرهنگی از راه آهن خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.